Dostawa
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed zapłatą kurierowi?
Nie ma takiej możliwości. Zaleca się jednak sprawdzenie stanu przesyłki przed jej odebraniem. W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki należy poinformować kuriera i po dokonaniu płatności otworzyć paczkę w jego obecności. W razie uszkodzeń lub braków należy sporządzić protokół szkody.
2. Jakie posiadamy metody dostawy?
Szczegółowe informacje na temat dostępnych opcji oraz kosztów dostawy w sklepie AQUA SPEED znajdziesz na dole strony głównej, w zakładce 'Zakupy' → 'Informacje o dostawie.
3. Czy istnieje możliwość zmiany adresu dostawy?
W celu zmiany adresu dostawy prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Jeśli przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej, modyfikacja adresu może być możliwa bezpośrednio na stronie przewoźnika, zgodnie z jego procedurami.
4. Czy oferujemy możliwość wysyłki zamówień za granicę?
Tak, oferujemy możliwość wysyłki zamówień za granicę. Szczegółowy cennik oraz informacje na temat dostawy międzynarodowej dostępne są na anglojęzycznej wersji naszej strony, w zakładce 'Zakupy' → 'Informacje o dostawie'.