Płatność
Najczęściej zadawane pytania
1. Jakie są dostępne formy płatności w sklepie?
Za zamówienie można zapłacić szybkim przelewem (Przelewy 24, Blik, PayPal czy kartą płatniczą) lub tradycyjnym przelewem na numer konta wskazany na stronie internetowej - bezpieczne płatności. Dostępna jest również opcja płatności gotówką przy odbiorze (za pobraniem)
2. Co w przypadku wyboru niewłaściwej formy płatności?
Prosimy o kontakt – mailowy lub telefoniczny. Choć nie można już cofnąć zamówienia, postaramy się znaleźć rozwiązanie umożliwiające wygodne dokonanie płatności.
3. Co w przypadku, jeśli klient otrzymał wiadomość mailową o nieopłaconym zamówieniu ?
W takiej sytuacji prosimy o dokładną weryfikację skrzynki mailowej, czasem wiadomości mogą dotrzeć w nieodpowiedniej kolejności i wprowadzić w błąd. Jeśli w dalszym ciągu nie uda się zweryfikować czy płatność przeszła, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi.
4. Czy transakcje dokonywane na stronie są zabezpieczone?
Tak, wszystkie transakcje dokonywane na naszej stronie są w pełni bezpieczne. Korzystamy z certyfikowanych i sprawdzonych systemów płatności, które zapewniają ochronę danych i bezpieczeństwo zakupów. Dodatkowe informacje na ten temat znajdą Państwo na naszej stronie głównej – wystarczy przewinąć na sam dół i przejść do sekcji „Dla Klientów” → „Bezpieczne formy płatności”.