Zamówienie

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i jak mogę to zrobić?

Tak, jest to możliwe. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. W przypadku chęci rezygnacji należy jak najszybciej poinformować sklep, korzystając z danych kontaktowych zawartych w wiadomości - mail lub kontakt telefoniczny.

2. Co jeśli nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Może to oznaczać błąd w adresie e-mail lub problem techniczny, przez który zamówienie nie zostało prawidłowo zarejestrowane.

3. Co jeśli nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Może to oznaczać błąd w adresie e-mail lub problem techniczny, przez który zamówienie nie zostało prawidłowo zarejestrowane.

4. Jak otrzymać fakturę VAT?

Aby uzyskać fakturę, należy podczas składania zamówienia, na etapie "weryfikacji zamówienia", wybrać fakturę i wpisać dane firmowe.

5. Czy mogę dokonać zakupu na miejscu, w siedzibie firmy?

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej na ul. Obywatelskiej 157 w Łodzi. Mogą Państwo jedynie dokonać zakupu na naszej stronie www.aquaspeed.com.pl i odebrać zamówienie na miejscu.

6. Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

Aby dodać produkt do koszyka, najpierw trzeba wybrać jego rozmiar z dostępnej listy. Jeśli któryś z rozmiarów jest przekreślony i oznaczony na czerwono, oznacza to, że jest chwilowo niedostępny. 

7. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia zarówno telefonicznie, jak i mailowo. W przypadku zamówień telefonicznych doliczana jest opłata za wysyłkę pobraniową w wysokości 17,90 zł. Zamówienia mailowe można przesyłać na adres: sklep@aquaspeed.com.pl.

 

pixel