Zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i jak mogę to zrobić?
Tak, jest to możliwe. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. W przypadku chęci rezygnacji należy jak najszybciej poinformować sklep, korzystając z danych kontaktowych zawartych w wiadomości - mail lub kontakt telefoniczny.
2. Co jeśli nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia?
W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Może to oznaczać błąd w adresie e-mail lub problem techniczny, przez który zamówienie nie zostało prawidłowo zarejestrowane.
3. Co jeśli nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia?
W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Może to oznaczać błąd w adresie e-mail lub problem techniczny, przez który zamówienie nie zostało prawidłowo zarejestrowane.
4. Jak otrzymać fakturę VAT?
Aby uzyskać fakturę, należy podczas składania zamówienia, na etapie "weryfikacji zamówienia", wybrać fakturę i wpisać dane firmowe.
5. Czy mogę dokonać zakupu na miejscu, w siedzibie firmy?
Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej na ul. Obywatelskiej 157 w Łodzi. Mogą Państwo jedynie dokonać zakupu na naszej stronie www.aquaspeed.com.pl i odebrać zamówienie na miejscu.
6. Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?
Aby dodać produkt do koszyka, najpierw trzeba wybrać jego rozmiar z dostępnej listy. Jeśli któryś z rozmiarów jest przekreślony i oznaczony na czerwono, oznacza to, że jest chwilowo niedostępny.7. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila?
Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia zarówno telefonicznie, jak i mailowo. W przypadku zamówień telefonicznych doliczana jest opłata za wysyłkę pobraniową w wysokości 17,90 zł. Zamówienia mailowe można przesyłać na adres: sklep@aquaspeed.com.pl.