Zwroty i reklamacje

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań?

Oczywiście możesz zwrócić zamówione towary w terminie 30 dni bez podawania przyczyny.

2. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za towar oddany towar?

Zwrot pieniędzy następuje bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, której użyto podczas zamówienia, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.

W przypadku wyboru metody płatności za pobraniem prosimy o podanie na formularzu zwrotnym numeru konta bankowego.

3. Czy jest możliwość odesłania w jednej paczce zwrotnej towarów z kilku zamówień?

Tak, pamiętaj tylko, aby zamieścić taką informacje na formularzu, który dołączysz do paczki. Podaj numery zamówień i towar do nich.

4. Co się dzieje kiedy zwracane przeze mnie towary noszą ślady użytkowania?

Niektórzy konsumenci korzystają z prawa do odstąpienia od umowy po użytkowaniu towarów w sposób wykraczający poza to, co jest niezbędne do ich oceny. W takich sytuacjach ponoszą oni odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości produktów. Aby właściwie zapoznać się z cechami, charakterem i działaniem towaru, należy obchodzić się z nim ostrożnie – tak, jak miałoby to miejsce w sklepie stacjonarnym. Przykładowo: ubrania można przymierzyć, ale nie należy ich używać w codziennych warunkach. Dlatego podczas okresu na odstąpienie od umowy towar powinien być sprawdzany w sposób nienaruszający jego wartości i przy zachowaniu należytej staranności.

5. Czy dokonując zwrotu całości zamówienia, zwracany jest również koszt za przesyłkę?

Tak. W przypadku odstąpienia od umowy, konsumentowi przysługuje zwrot kosztów związanych z dostawą zamówienia do konsumenta, do wysokości najtańszej oferowanej przez sprzedawcę opcji dostawy. Koszty zwrotu towaru do sprzedawcy ponosi konsument, chyba że sprzedawca wyraźnie poinformował o ich pokryciu lub dostarczył towar osobiście.

6. W jaki sposób realizowany jest zwrot wpłaconych środków?

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu lub reklamacji, należność zostanie zwrócona w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności za zamówienie. Jeśli wybrano opcję przelewu tradycyjnego lub płatności za pobraniem, prosimy o podanie danych do przelewu w formularzu zwrotu lub reklamacji.

7. Jakie produkty i sytuacje podlegają reklamacji?

Reklamacji mogą podlegać wszystkie produkty zakupione w sklepie Aqua Speed, pod warunkiem że zgłoszenie jest uzasadnione – np. wadą produktu lub niezgodnością z opisem. Szczegóły dotyczące zasad i procedury reklamacyjnej znajdziesz w zakładce Zakupy --> Reklamacja. 

8. Jak dokonać reklamacji w AQUA SPEED ? 

Jeśli chcesz zareklamować produkt zakupiony w sklepie Aqua Speed, przejdź do zakładki "Reklamacja". Znajdziesz tam formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i przesłać na adres: sklep@aquaspeed.com.pl O decyzji oraz dalszych krokach związanych z reklamacją będziesz informowany na bieżąco przez nasz zespół.

pixel